2015-08-30

Jahap, då va nästan denna vecka över och den har rullat på som vanligt, rutinerna infinner sig.

I början av veckan tog jag och sydde klart ett armband medans tösen sov. Gäller å passa på.

Annars har de inte hänt så mycket i veckan, promenerat varje dag som vanlig och Julia trivs bäst i bärselen i dagsläget. 
Fågeljakten har börjat men den missar jag och Roxi men Fenja och Mattias är ute å motioneras. :)

I helgen börjades traditionen igen med nypressad juice på morgnarna. Mumms!

Igår och idag fick Roxi även springa lös när vi var ute och gick, snacka om lycklig hund!

Dock är hon en jäkel på att rulla sig i bajs, så igår eftermiddag när vi drog upp en sväng i slalombacken så rullade hon sig tre gånger om i bajs, ja de är ju bara å slänga na i duschen när man kommer hem innan man råkar kexa av lukten. 

Trevlig Söndag!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Usch för bajs!
Fint armband, DIF-armband kanske? :)

Jag önskar mig fortfarande en juicecentrifug men får nöja mig med smooties så länge, och med färska bär är det gott!

Nu var det en evighet sen igen som vi sågs, enligt rapporter har Julia vuxit jättemycket, börjat gå och allt! ;)

Ha en fin dag!

2015-08-31 @ 09:41:00
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0