En god gärning...

.....det gjorde min far idag, han tog å gjorde en familj glad. 
Eftersom vi på min sida av vår familj är lite förvirrad tror jag, så lyckades min far med att betala för ett dygn på parkeringen vid lasarettet. Vi var där knappt två timmar. Så när vi skulle fara så gav han bort biljetten till en familj som precis skulle till att betala. Vardagshjälte!

Det tar på krafterna att åka bil och springa runt lite var stans, det tycker iaf Julia som sover så gott i stolen. :)

Själv shoppade jag inte något till mig själv utan sambon hade en hel lista på saker som skulle inhandlas. Allt fanns sån tur va, förutom en enda sak som va till Christer. :) 

Nu påväg hem till lugnet igen!



Kommentarer
Postat av: Marianne

Välkommen hem.

2015-08-06 @ 17:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0