Värme för en dag?

Är värmen endast här idag eller kan den stanna någon dag till? Det vore snällt i så fall. :)

En långpromenad med hundarna blev det i solen och värmen med stopp för bad. Efter badet kom det en aggressiv geting och satte fast sig i benet mitt, han va nästan hopplös att få bort. Men tillslut släppte han taget, lämnade iofs kvar gadden i benet, och flög lyckligt därifrån. Att en sån liten rackares gadd kan svida så......

Solen skiner och de är varmt så ett litet stick från en geting gör inget. Fler såna här dagar tack! :)


Trevlig Tisdag och njut i solen och värmen för imorgon ser de ut som att man kan bli lite blöt om man råka vara ute för länge. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aj för getingstick! Jag har aldrig blivit stucken som tur är, däremot har Sanna blivit det så hon är som rädd dem nu.

Visst har det varit en härlig dag, att ut som fredag kommer bli ännu varmare, vi hoppas på det iaf för vi har planerat hjortronplock och bad i Avaträsk :)
Ha en fin kväll!
/Jenni

2015-08-04 @ 18:22:50
Postat av: Jenni

Nej, det blev ingen tur med rälsbuss. Vi får försöka fixa det nästa år för det skulle verkligen vara kul! Såg att man tillochmed skulle kunna åka till Storuman och sedan åka tillbaka samma dag!

Idag har jag fått könan mig som en riktig handyman och va kul det var, nu drömmer jag om ett snickeri för att fixa en massa saker själv :D

Ha en bra kväll!

2015-08-05 @ 20:00:33
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0