Egengjord barnmat...

....är inte så svårt och nog har man tid till det när man är mammaledig. 

Idag gjorde jag först rotfruktspure vilket uppskattades direkt. Måste ta och göra mer så småningom.

Eftersom jag inte har någon isbitslåda ledig så fick de bli smakportioner i små muffinsformar.

På eftermiddagen tog jag å fixade en älggryta till tösen, denna ska hon få smaka på vid ett senare tillfälle. För nästa smak ska bli ärtor.

Ska även ta och göra lite torsk åt na. Den ska jag nog göra imorgon eller i helgen. 
När man gör egen mat så vet man exakt vad man hätt i samt att det blir billigare. 😄 

Kommentarer
Postat av: Jenni

Duktig du är! Jag gjorde lite egen mat men inte så mycket vad jag kan minnas.

Jag hade jobbets vita Caddy när jag körde förbi dig, blinkade med helyse men då hade du börjat gå upp mot Ringvägen :) Men jag kan nog förlåta dig då jag hade en främmande bil ;)

Jag skippade all träning igår då jag kände mig febrig i kroppen och inge pigg. Lite bättre idag men får se om det blir nån julkalenderträning :/

Ha en fin dag och bra helg!

Svar:
Turner

2015-12-18 @ 11:40:55
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0