Dagsljus!

Man måste passa på att vara ute i dagsljuset när man kan. Idag tog jag prommen i skoterspåret och insåg att längdspåren var körda så blev sjukt sugen på att ta fram skidorna. Snart ska premiär turen bli av. :) Det blev även lite styrketräning, snacka om att musklerna har gått å gömt sig efter att inte ha tränat Crossfit på nästan två månader. Så nu blir de till att köra lite hemifrån eftersom mina jobb tider inte är dom bästa. ;)Trevlig fredag!I helgen blir det 20 timmars jobb igen, men på torsdag är de fjället igen och då ska maggoten med!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Åh, ni får väl snart ledigt och drar iväg till fjälls va? Inte alls avis...kanske lite då! :p
Tycker jag är lika trött efter en veckas arbete som jag varit hela hösten, längtar verkligen till soliga dagar i snön nu! Gärna lite mer ledighet också :)

Hoppas ni får det bra iaf!
Kram

2015-01-15 @ 07:00:30
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0