Halt i 24 timmar!

I Måndags var jag ut och skidade och kände att de skavde på höger fot, på utsidan (typ att sockan var knölig). Tänkte inte mer på det och i Tisdags kände jag lite ont när jag sparkade med hundarna, men inget mer än så.

Igår kunde jag knappt gå, haltade mig fram på sparken till jobbet, affären och hem från jobbet. Hade så otroligt ont när jag kom hem på kvällen att foten pulserade och åkte upp i högläge

Idag kunde jag gå hyfsat på foten. Imorgon lär den vara helt återställd förhoppningsvis.

Hur kan man få så otroligt ont i foten under en dag, mycket märkligt!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Mycket konstigt! Och det var inget skavsår alltså??
Hoppas du har blivit bättre nudå så du kan åka skidor snart igen! :)

2015-01-30 @ 16:02:08
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0