Nordlandsbanan - minut för minut

Det programmet fastnade jag i idag. För er som inte vet vad de är för ett program så kan jag meddela att man får se spåret och naturen, precis som om man skulle åkt tåget. Med andra ord inte så speciellt spännande, men naturen va så fin så kunde inte släppa det. :)

Annars är jag grymt nöjd över att jag införskaffade mig ett "Baggenbälte" för x antal år sedan. Det håller ännu och är perfekt nu när det även ska gås med en barnvagn. :)

Nu längtar vi till Måntorpsdagen, hoppas vädret står på vår sida och att solen tittar fram. 

Kommentarer
Postat av: Jenni

Jo, de försöker ju vara snälla iaf :)
Baggen är riktigt bra,har det när jag ska springa och underlättar enormt.

Nu håller itummarna för vädret i morgon

2015-07-31 @ 16:45:19
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0