Spännande vecka har de vart....

....Ja de ha de verkligen vart.
I Måndags började jag känna att nått va på G, men tog ändå å sydde klart babynestet, riktigt nöjd även om de inte blev super duper snyggt!

Blev även lite bakning av bröd, frukostfralla. Dom råka jag dock inte hinna hä in i frysen och trodde dom skulle förstöras men tydligen så var dom mjuk när Mattias kom hem så han hädde dom i frysen. Hoppas dom blev bra! :)

Sen hände det, vid fyra tiden hade jag fått nog och åkte först ner till Aina för att se om de verkligen va på G eftersom det kändes dumt att fara till Lycksele för att sedan höra att man va tvungen att åka hem igen. Blev Lycksele! 
Kl 21:30 på kvällen kom det en tös på 3090g och 49cm lång. 
Ja de va min Måndag!

Sen ha vi såklart vart på BB tills idag eftersom barnläkaren endast var där måndagar och fredagar. Äntligen hemma hos hundarna och sambon. Så nu ska de mysas och anpassa sig till de nya livet som mamma och pappa! 

Ha en super bra helg allesammans! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Typiskt dig att vara så där tokeffektiv precis innan :)
Åh vilken sötis, längtar tills vi får se henne live men vi väntar så ni hinner landa och andas lite hela familjen, fast tre månader tror jag blir lite för länge ;)
Grattis än igen, hon ser underbar ut! <3
/Jenni

2015-07-10 @ 22:36:35
Postat av: Linda

Ja jätte söt är hon och ännu sötare i verkligheten. Ha en härlig vecka!!!

2015-07-12 @ 23:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0