10 dagar kvar...

....till lite ledigt, inte för att jag räknar ner. Haha! 

Igår var det nationaldag och regna gjorde det, men jag slog till på stort och lagade tre rätters. Blev en super god räkcoktail till förrätt och grillat till varmrätt och en smarrig pannacotta med blåbär till efterrätt. 

Mina inköpta tomatplantor har nu fått massa blommor och jag hoppas snart de blir frukt. De jag planterade själv har dött ut och blivit kastade. Nästa år kanske. Får hyra in plantorna hos folk som har soligt i ett fönster helt enkelt.


Jag har inte haft nån tanke på att lägga upp någon mag bild. Ja, jag är ju som gravid och mår fantastiskt bra och försöker röra på mig varje dag. Har ju två hundar som måste ut å motioneras. Dock är dom i löpen, så är extra jobbiga. Men jag är glad att dom synkat varann. Här kommer i alla fall en mag bild! 

Nu är de fyra jobbkvällar tills en ledig dag. Vi börjar och räkna ner dom! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0