Midsommarhelgen...

...är nu över och detta år var jag ledig alla dessa dagar. Inte fy skam det inte. :)

I fredags fick mina plantor komma ut å lufta sig lite. 
Vi var även ut till Nappsjön för att hämta hem lite för rökning samt motionera hundarna.
Gott blev det och lite bubbel fick man till.
I lördags blev de bad för hundarna och sedan ett stopp i Avaträsk för att sen hem och fixa till en del på staketet.

Nu idag tog vi motionsrundan uppe i Fjälltuna med ett stopp i Måntorp på kaffe. 

Vilken lugn och skön helg det har vart.

Har även jobbat min sista dag på länge i Torsdags och de känns lite konstigt. Men detta hinner jag nog inte tänka på när de väl är dags! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0