Helgen..

..passerade fort förbi.
I lördags blev det några mil i pulkan, men kläm-ihop-mackan var målet med dagen och den fick ja.








Söndagen spenderades mest inomhus, men innan herrarnas 5mil värmde jag och hundarna upp med knappa milen själv på skidorna. Blåste lite väl mycket på vissa ställen, men annars gicke fint.

Idag sitter jag och väntar på plogbilen så jag få skotta bort plogkanten. Kanske kommer innan jag börjar jobba kl 17 om jag har tur. :)

Stickprojektet går framåt, snart är andra armen klar och då är de bara ryggen kvar. :)

Kommentarer
Postat av: Jenni

Ja det var lite synd på lördagen att vi inte kom oss ut, men det var ett jäkla liv hemma hos oss med trötta och griniga barn ;) Fast i slutändan tror jag de var väldigt nöjda med att få leka i Avaträsk och jag tog mig ju ut på en promenad iaf :)

Nu har du mera snö att skotta bort, vilken motion du får ;) Själv är jag förkyld så jag motionerar det minimala! :/

Ha en bra fortsatt vecka!

2015-03-03 @ 07:29:06
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0