Plötsligt hände det!

Jag tog å klippte mig idag. Brukar gå 2-3 år mellan gångerna så nu har de långa håret försvunnit och förhoppningsvis alla tovor. Jag är inte kort hårig, kan fortfarande sätta upp allt hår i en tofs. Blev även lite slingor så nu är jag sommar redo i håret. Snart har de säkert blivit sådär långt igen. :)

Sen tog jag å köpte mig en burk! Handlar inte prylar så ofta men har en liten plan för allt som hamnar under diskbänken så detta är en start.

Ny vecka med nya möjligheter. Jobb i fyra dagar! Hoppas på fint väder till helgen.

Kommentarer
Postat av: Jenni None

Spännande med klippningen! Fast tur att du fortfarande kan göra en tofs, annars kan ju inte Sanna längre säga att hon sätter upp håret i en Tinatofs ;-)
Fin burk också, antar att du fyndat på Coop :)

Ha en skön fortsatt kväll, jag hade tänkt våga mig tillbaka till tisdagscross i morgon, kommer nog dö en smula :p

2015-03-23 @ 19:33:26
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Postat av: Linda

Rackarns du gjorde slag i saken. Å jag som vill få ännu längre hår det verkar inte funka. Allt hamnar på Alva ist ha ha.

Jag håller tummar för strålande sol till helgen. Fasen vi måste ju ta oss upp till fjället. Vi har ju inte varit dit ngt i år heller.

2015-03-24 @ 09:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0