Att få sovmorgon.....

.....i detta hus kommer inte på frågan.
De kära två hundarna kommer ner och väcker en runt sex tiden. Man klappar dom, somnar om och så kommer den lille och krafsar på en var tionde minut. Hon är som en väckarklocka med snooze.
Men så fort man klivit upp och gett dom mat, då går de hur bra som helst och slappa i soffan till tio, elva tiden. :)

Man kan inte mer än älska dom ändå!

Idag kom min efterlängtade tenntråd så nu ska här tillverkas de armband som är beställda samt några till som jag kan visa upp på konstutställningen som jag hade tänkt att va med på.
Detta blev helt färdigställt idag.


Till middag lyxade vi till det med egen fångad öring. Fantastiskt gott!



Kommentarer
Postat av: Jenni

Mm, öring!
Jättefint armband, och vad spännade med utställning? Var när? ;)

2015-05-18 @ 09:28:03
URL: http://sananaolillebror.blogg.se
Postat av: Linda

Smarrigt med fisk! Tror jag också måste göra fisk, är extra sugen på den där stora som vigge fånga 😂

Kul med utställning. Hoppas det ger många nya kunder 😊

2015-05-19 @ 07:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0