Halva lediga...

....veckan är gjord och det känns som det går lite för fort. Snart Måndag igen. :)

Igår var jag på Genbäcks och införskaffade mig lite blommor som ska planteras ut imorron och sen två tomatplantor, en gurkplanta och en physalisplanta. Nu får solen och värmen komma!


Hoppas på en skördarfest om några månader.

Gjorde ett "Pride" armband och det har fått bra respons. Spännande att göra något nytt och färgglatt.


Nu ska de bara beställas lite mer färgade remmar och sen ska jag göra ett armband i de samiska färgerna. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättesnyggt armband! Roligt med färger också. Var det i helgen som utställningen är? Vet inte om jag sett någon annons :)
Typiskt, har du redan varit på Genbäcks! Jag hade tänkt dit jag med, får se om jag åker i morgon eller om jag putsar fönster istället :)
Ha en skön helg!
/Jenni

2015-05-29 @ 16:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0