Nu är de bara 3 veckor...

.....kvar tills jag går på semester. Ska bli skönt att få vara ledig en midsommar. :)

I helgen har de vart konstutställning där jag medverkade med mina smycken. Lite spännande, måste ju börja någonstans för att sen våga mig på att sälja på någon marknad kanske.

Jag har även hunnit med att baka bullar, hade dock inget strösocker hemma så det blev honung i degen och sen upptäckte jag att jag inte hade nå pärlsocker så det blev stora krossade bitar från sockerbitar. :)


Blev även en promenad med hundarna, tog fjällåvägen i det fina vädret. Måste erkänna att jag drömde mig bort lite och kände va skoj det hade vart att plantera igen på fin fina områden. :)


Idag har de varit en lugn dag. Självklart for vi förbi hos mor och far och grattade henne på morsdag. Tror hon blev glad för sjalen och en påse bullar. :)

Igår sprang min bror Stockholm maraton och gjorde de riktigt bra. Hade en jämn och bra tid fram till 30km då han var tvungen att bryta för knä problem. Men jag är ändå en stolt syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0