Rensa avlopp....

.....är inte min starka sida men när det är stopp så måste man. Tur jag hade diskmedel och varmt vatten, för då sa det bara plopp så låg allt äckligt i hinken och jag slapp gräva. 😄 

Tidigare i veckan var det sådär kallt och fint ute. Man mår så gott när det glittrar från träden.
Inte så dålig vy från balkongen ändå.

Idag avslutar vi eftermiddagen men en lugn promenad med stopp på hockeyplan för lite lek. En kort stund var vi där, men Fenja måste ju börja komma igång lite smått innan det ska jagas med na.

Nu blir det till att snart laga mat, både till hundar, Julia och oss. Ha en fortsatt trevlig söndag!


Kommentarer
Postat av: Linda

Alltså rensa avlopp, där går min gräns. Jag klarar inte av det. Urk. Som duschen tex, allt hår å schampoo/tvål rester. Nä de går bara inte. Kan inte ens se på när P gör det 😂 Hejja dig 👍🏻

2015-11-05 @ 09:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0