Vackra kyliga dag!

Fantastiskt väder och lite små kallt, eller kallt och kallt. Var ju bara runt 10 minus men de är kallt när de är bland dom första gångerna för i år. Vänta bara tills de bli 30 minus, då äre kallt.

Idag tog jag, J och hundarna en längre promenad och på sjön var de folk som åkte skridskor. Må dom ha haft utrustning om isen varit svag någonstans. 


Igår bakade jag tunnbröd i Hoting med släkten. Lika roligt och gott bröd som alltid.

På Tisdag ska jag baka tårta från grunden och det känns spännande. Alltså jag ska baka även botten. Resultatet får ni se när de är klart!

Ha nu en fantastisk vecka! 

Kommentarer
Postat av: Jenni

Härliag tider nu med solen!

Klart det kommer gå bra med tårtbotten! Fördel med bottnar är ju att man kan bak i förväg, kan ju tillochmed frysa in dem :) har jag gjort nångång och sen tagit fram på morgonen när det ska bakas till kvällen.

Vi kanske ska idka byteshandel? ;) Ett paket tunnbröd mot ett paket stomp?

Ha en underbar måndag!

2015-11-23 @ 07:26:36
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0