2015-10-11

Äntligen sover Julia i vagnen en längre stund ute, sover ungefär 2-3 timmar från 10-11 tiden och det känns bra. Tror de måste vara den otroligt härliga luften ute nu, att de är kallt och friskt. :)

Igår tog jag å bakade lite bröd, en yoghurt limpa och lite fröknäcke så jag klarar mig en vecka eller två iaf. Mumms!

Har även shoppat lite nya lyktor som jag är riktigt nöjd med. Nu när hösten är kommen och det blir mörkt på kvällarna så är de mysigt att få tända sig ett ljus eller två. :)


Ha en mys söndag!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Myspys nu när hösten är här!

Frönknäcke måste jag ta och göra mig! Har länge tänkt men inte kommit till skott. Använder du fiberhusk eller är det bara fröer och olja?

Kom på att du frågat för ett tag sedan, nej jag har inte börjat med något handarbete än :) Har börjat virka med Sanna bara, hon har lärt sig och håller nu på med julklappar :) Jag vet fortfarande inte vad jag ska göra!!!

Ha en supermåndag! Skönt att Julia sover längre stunder nu förresten!

2015-10-12 @ 11:50:32
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0