Första löpturen på.....

.....x antal månader gjorde jag i Torsdags. Det gick sakta och säkert från Ica i Borgafjäll hem till stugan. Kändes hyfsat bra och träningsvärken infann sig två timmar efter turen. En härlig känsla om man frågar mig! :)

Idag ska jag på dop, det gick nästan som planerat. Jag hade bokat "ringbilen" redan i Onsdags för att vara säker på att allt va klart till Lördag. (Måste åka taxi till Åsele för att sedan ta bussen vidare mot Umeå. Så är det här i glesbygden) 
Väl nere på busstationen i Dorotea så dyker det aldrig upp någon taxi, utan den bokningen hade tydligen hamnat på villovägar. 
Men inte deppar man ihop för det, allt löser sig på något vis så nu sitter jag i en bil påväg till Umeå. Fick åka med Maries lillebror.

Det gäller att planera när man reser med barn och det gäller att snabbt kunna ändra sina planer. Denna gången gick de bra, men Länstrafiken i Västerbotten har en mindre nöjd kund. 

Kommentarer
Postat av: Jenni

Toppenbra jobbat!Du kommer igång när jag helt lagt av ;) men det bådar ju bara gott inför tjejmilen!!!

Alltså länstrafiken!HImla tur att du kom dig iväg iaf, men minus till dem!

Ha en underbar vecka till fjälls, hoppas du och Julia inte känner er alltför mörbultade efter timmar i bil! :)

2015-10-04 @ 18:45:39
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0