Intensiva dagar.....

.....har de vart med dåligt med mat, vätska och en hel del tårar på det. Fenja blev hastigt dålig så det blev veterinären i Vännäs på Torsdag och Djursjukhuset i Östersund på Fredag. Sen fick Fenja vara kvar där tills idag då vi hämtade hem henne och hon nu mår betydligt bättre än vad hon gjorde i Onsdags. Man tänkte många gånger dessa dagar att "nu äre kört". Tur att de gått bra, jag var inte redo att ta farväl av vår älskade Fenja än. Hon är för ung!

Igår när vi fick ett glatt besked så tänkte jag att nu ska jag ta mig ett vinglas för att fira. Mitt första vinglas på över året, det kändes så busigt att göra det, men gott var det. Å så gott det är med ett bra rött vin. Men endast ett glas!

Igår fick vi även med en snygg gunghäst med oss hem från Julias farmor och farfar. Så nu när hon är redo ska hon självklart få använda den.

Ibland när Julia sover där mitt på dagen så bruka jag hinna pyssla lite, sen efter några gånger med pyssel så blir de klart. Så dessa tre armband är nu klara och det känns bra, då kan jag börja på några nya som sedan blir klara om x antal veckor.


Det har blivit några mil dessa dagar, men vad gör man inte för sitt älskade husdjur? Men nu är ordningen återställd hemma så här ska ätas varmamackor och bara ta det lugnt resten av kvällen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0