2015-09-06

Jag tycker att varje dag är som en helg, enda skillnaden som jag upplever det är nog att en hund och ibland båda rymmer från de rutinerna jag har på dagarna. :) Med andra ord så får dom följa med husse ut i skogen.

Igår kom herrn i huset hem med svamp, räckte nästan till måltiden. Tur vi hade mer i frysen!

Nu har jordgubbarna börja mogna, kunde plocka in en hel skål full. Å riktigt goda var dom. Mumms!

Idag blev jag helt hundlös så jag och Julia tog vagnen på promenaden. Annars trivs hon fantastiskt bra i bärselen. Jag älskar den med när man ska ha hundarna med sig. 
Men idag blev det vagn!

Nu snart ska vi söndagsbada så vi blir ren och är redo för en ny vecka! :)
Trevlig Söndag på er allesammans! 

Kommentarer
Postat av: Jenni

Vi har nog fått säkert tre stycken jordgubbar i år :p Små och ynkliga och när de blivit röda har nått djur hunnit ta dem innan oss, säkert skatj....

Va härligt att varje dag känns som helg, jag skulle gärna vilja ha den känslan :) Ett par dagar till som helg iaf!

Ha en bra dag!

2015-09-09 @ 14:07:16
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0