Borgafjäll.....

....där har vi spenderat helgen, eller jag, Julia och hundarna med min mor. 

I fredags när vi kom upp var de strålande sol så kaffe på altanen hann vi med.

Lördagen var vi ut å motionerade hundarna och oss själva såklart, vi tog stigen upp mot klövern. Stoppade lite snabbt för att kika efter svamp och vi hittade en lagom mängd som vi stekte till middagen. Mumms! 


Idag var de mindre bra väder, men vi gick ner till sjön för att jaga lite pinnar som jag ska ha i några krukor med murgröna. 

Nu väl hemma igen ska vi se om jag kan knåpa ihop en middag och har jag tur så kanske man kan få sig lite godis senare ikväll. En promenad ner på affären/macken borde jag hinna med. 

Kommentarer
Postat av: Jenni

Härliga bilder ,och härligt att få ha en myshelg!

Sanna ska upp till Borgafjäll med alla treor på onsdag, de ska vandra och äta lunch ute i det fria, himla roligt :)

Ha en bra vecka, en gräsänka till en annan ;)

2015-09-14 @ 07:02:55
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0