Vad ger dig rätt....

.....att säga så....Det är en mening som man kan använda ofta, helst om någon är elak och säger dumma saker!

I lördags var Mattias och min far ut å kika på fågel, blev ingen som fick följa med hem men dom hade sett några iaf. :)
Jag och min mor tog oss en långpromenad i det fina vädret.
På kvällen bjöd vi min mor och far på "Miekakgryta på ripa"
Fantastiskt gott så detta kommer göras om!

Ikväll ska vi lyxa till det med Hummer och till efterrätt blir de bakad muffins. :)

Hösten är bra fin, även om det inte är sol varje dag. Bjuder på två bilder, en färgglad med sol och en då det regnade.




Sen tar vi en bild på löven på marken och mina stövlar som jag fått använda nästa hela veckan. 


Ha en fortsatt trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du inte har känt du behövt säga det på sistone, men bra mening att ta till :-)

Hummer, låter gott, aldrig smakat men låter som sagt som att det kan smaka okej :-)

Ja, det är bra fint ute nu. Bara det är uppehåll så blir man ju glad!

Ha en fin söndag!
/Jenni

2015-09-27 @ 14:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0