Nyligen hemkommen från...

....Borgafjäll och sitter nu och äter lunch. Mat överallt och en hund som städar frenetiskt under stolen. 😄 

Helgens väder blev riktigt bra. Fasen va man njuter när solen dyker fram. 
Fredagen var väl sisådär. 

Tur de finns lite leksaker till J.

6:50:- poker blev det och jag vann inte.

Lördagen bjöd på bättre väder med promme, altanhäng och grillat till middag.




Självklart måste man passa på att basta.

Soligt hela kvällen och man blir aldrig less på den där hällan.

Nu blire lek för hela slanten och sen en eftermiddagspromenad. 😄 


Kommentarer
Postat av: Linda

Ni såg ju ut att ha haft en härlig helg trots att fredagen var allt annat än det bästa vädret. Idag har det varit superfint. Ha en härlig vecka 😊

2016-04-17 @ 19:58:28
Postat av: Jenni

Tisdagscross känns otroligt jobbigt, nu iaf! :) Sanna och jag promenerade med Tyra igår och vi sprang lite, trodde jag skulle dö lite ;)

Ni ser ut att ha haft det himla härligt! Vi ska upp till fjälls på Valborg, hoppas det blir fint väder då...fast det hoppas jag ju att det blir i helgen med!

Ha en bra fredag!

2016-04-22 @ 07:05:36
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0