Äntligen.....

....fick vi känna på lite minus.

Igår minus 17 och idag minus 21. Å detta på Ringvägen så resten av byn har haft kallare. ☺ 
Man får tänka lite positivt även när de är kallt att nu kanske isarna fryser så dom bli säkra att köra skoter på.

Igår tog jag och vovvar prommen, dom fick ha sina täcken på sig och jag fick äntligen njuta av min TOBE jacka.

Jag får vita ögonfransar och hår efter 10 min när de är minus 17. Men dom i Svartsjön kunde va ute i minus 40 och hade inte nått fruset alls. Mycket märkligt! 


Granen fick komma in i värmen igår.

Fick brodera lite med tenntråd i helgen. Riktigt kul och fint blev det, måste nog börja göra lite mer sånt framöver. 


Ha en toppen vecka!


Kommentarer
Postat av: Jenni

Åh vi måste ut i helgen och leta gran! Hoppas vi hittar någon som ser något bra ut iaf :)

Men Svartsjön var ju inte på riktigt Tina, trodde du visst det ;)

På onsdag kommer alla möbler så absolut, kom upp och skruva ni! ;)
Ha en fin vecka!

2016-12-12 @ 09:47:12
Postat av: Jenni

Det låter ju som en toppenidé! Jag är på! ;)

Det är mycket möjligt att det finns skruvning kvar i helgen så ni är så välkomna så ;) Annars kan ni ju få en preview av rummen, nu låser vi snart dörrarna för barnen! :D

2016-12-13 @ 09:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0