Fjärde advent......

.....och idag har de bakats kakor hos J:s mormor och morfar. 


Gick tidigt iväg jag, J och hundarna. 
Vackert  ute.

Vi bakade en sorts kakor, kolakakor med tranbär, kanel och kardemumma. Blev lyckat. Sen tog morfar och J och gick en promme medans hon skulle sova och jag tog vovvar och sprang en sväng. 😄 Riktigt skönt att få göra en längre tur på en söndag. (Bilderna är från i torsdags då vi stod still en längre stund medans hundar bet bort snö från tassar) Sen blev det en kaksort till. Chokladbrownies.

En vecka kvar till Jul. Skoj! 

Blir förhoppningsvis lite jobb å lite träning förstås. 😃

Vi avslutar med en bild på en väska som blev en kaffepung med lite tennbrodering. Så nu ska jag prova mig på att sy en egen kaffepung! 


Kommentarer
Postat av: Jenni

Nära nära till jul nu!!! När var det ni skulle åka upp till fjälls? Var det redan på annandagen? Tänkte om ni hann upp och fika lite julkakor och gå på rumsvisning innan ni åker :)

ha en fin torsdag!

2016-12-22 @ 11:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0