Massage....

...gav jag min karl ikväll. 
Det var väldigt längesen jag utbildade mig och masserade så de va bra att jag fick öva lite.

I helgen var vi i Borga då min morbror med familj var på besök. Alltid lika trevligt.
Det blev några åk Snowboard för min del med en massa skidåkare på lördagen medans mor och far var barnvakt. 


Sen idag åkte vi hem efter frukost så vi hann göra nått hemmavid med då släkten skulle ut med skoter. 
Jag tog en sparktur med hundarna på eftermiddagen och turen som bruka gå på 50 minuter tog över 1h 20min. Detta för att de fastnade så otroligt mycket snö under tassarna.
 


Imorrn är de ny vecka och de gillas för då ska löpningen köras igång igen efter en veckas uppehåll. Så ikväll ska de ätas chips och dipp!

God Söndag! 

Kommentarer
Postat av: Jenni

Hihi, du laddar alltså inför löpturen ;) Bra tänkt!
Själv ska jag hoppa över min måndagstur på löpbandet då jag ska kika när Rasmus ska testa simträning för första gången!

Trodde du skulle vara kvar länge där uppe? Men det är klart vädret blev ju inte det bästa i helgen heller.

Ha en bra vecka så ses vi på tisdag, om det löser sig med barnen nu när Göran jobbar kväll!

2016-02-22 @ 09:15:18
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0