Nytt år och jag....

.....tror att 2016 kommer bli ett toppen år.
Så tänker jag varje nytt år. Man väljer ju lite själv hur man vill att de ska va och bli. 😄 

Nu ha vi vart i Skaalma en vecka och de börjar kännas att man är lite mer bunden här uppe än hemma. 
Men härligt väder har vi haft, inte så kallt. Bara idag som temperaturen ligger på -15. 

Det här har varit min utsikt den senaste veckan.




Om bara några dagar blir tösen ett halvår. Förstå att hon redan är så stor. Här nedan myser hon lite med far sin. 😄


Jag har även läst ut denna bok. Riktigt bra och kan verkligen rekommendera den .Otroligt bra skriven. Så nu när jag kommer hem så ska de påbörjas på den bok jag fick i julklapp. 

Ha en nu en super bra start på de nya året och ta väl hand om varann!



Kommentarer
Postat av: Jenni

Såklart det kommer bli ett toppenår!!!

Hur länge var det ni skulle stanna där uppe, hinner du hem till tisdagscrossen? ;)

Ska se om jag inte ska hitta den där boken och läsa den om du nu rekommenderar den så :)

6 månader, herregud vad tiden rusar. Nu tycker jag ju tio år också gått himla fort, men man hinner inte riktigt med!

ha det bra där uppe, hälsa alla!

Svar:
Turner

2016-01-04 @ 10:10:11
URL: http://sananaolillebror.blogg.se
Postat av: Linda

De var inga dåliga vyer du har haft. Förstår om du känner dig lite "instängd" det är skönt att komma bort till fjällen en stund men också skönt att vara hemma och dola på. Ja du lilla J växer så det knakar, det går verkligen fort. Snart börjar hon dagis. Huvva va tiden går! Ha d gott

Svar:
Turner

2016-01-04 @ 14:27:26
URL: http://lertorp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0