Vårvinter väder i förtid....

...för inte ska de va såhär varmt nu!
Men inte ska jag klaga för jag älskar det, jäklar så härligt det är ute. 😄 

Veckan rullade på och allt såg bra ut med J så inga mer tripper till NUS behövdes. Skönt!

Dock blev det inget på torsdag eller fredag eftersom varorna inte hade kommit. Så nu ställer vi in oss på denna vecka istället.

Idag tog jag och knäppte lite kort på sparkturen, har inte blivit några tidigare.








Sen har jag även hunnit med att laga lite mat åt jänta idag. En rätt till hoppas jag hinna med ikväll. Måste ju bunkra om man snart ska bege sig till fjälls. 😄 

Ha en grym söndag allesammans, imorrn ska jag prova på att springa för första gången detta år. Ska bli spännande! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0