1 år går otroligt....

....fort har jag märkt.
De va nu ett helt år sen J kom till världen.
Året har gått otroligt fort och det förstår jag med alla framsteg hon gjort varje dag. ☺
Idag har de firats med tårta och paket från mormor, morfar, farmor och farfar.
Sin egen mor och far hade inget paket idag. Har inte hunnit komma fram ännu. Så förhoppningsvis innan veckan är slut har hon ett paket från oss med. Haha

Snabb bakade ihop lite muffins medans J sov lunch. Måste ju själv bjuda på nått. Mormor hade bakat tårta.

Igår var jag en snabbis på loppisen.
Fyndet blev detta:


Nu sover födelsedagsbarnet och jag ska jobba lite. 

God fortsättning på Onsdagen!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Visst går det fort ;) Grattis till födelsedagsbarnet

2016-07-06 @ 19:11:51
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0