Äntligen en vecka.....

......med lite jobb igen efter en vecka utan jobb, men självklart hade jag lite på mitt egna istället.

Ni får veckan i bilder så slipper ni läsa mitt pladder. ☺

J badar ute i Kilwamma
Fantastiskt väder i Måndags
J provar plocka blåbär
Jag fyller botten
J börjar äta från min hink istället
11 armband klara och skickade till dess beställare
Plockar hjortron med mor och far
Får ihop lite bär med hjälp av far
Lyckas laga sjukt goda köttbullar
Blir klar med 3 armband som M tyckte jag skulle prova på att göra.
J och jag åker ut till Kilwamma på Fredagen där även Jenni med barn är.
Plockar lite mer hjortron på lördagen
Lyckas investera i världens största klocka, men blev jäkligt bra!

Så det var min vecka som var.
Det blir spännande att se vad denna vecka som kommer ska innehålla.

Trevlig söndag och ha en grym vecka som kommer!


Kommentarer
Postat av: Jenni None

Snygg klocka!
Nu lite det blåbär som gäller 😊 Plockade igår bara på tomten och fick ihop 7 liter ock då finns det fortfarande kvar en massa!

Nja, jag vet inte om jag vill så något besöksrekord, får ju inte bli för mycket folk då blir jag bara stressad 😝
Men kul hoppas vi att det blir, vi jobbar stenhårt med alla förberedelser 😀

2016-08-04 @ 15:38:53
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Postat av: Jenni None

Glömde ju kommentera vilka snygga armband! Du får ställa upp ett bord här på lördag om du vill sälja på vår välbesökta dag 😉
Det gick jättebra att plocka med plockare, stora fina bär.

Kör ni alltså två bilar? Hörde Göran pratat med M om övernattning, erbjudandet står kvar om ni vill 😊

2016-08-04 @ 21:39:41
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0