På Onsdag....

.....då smäller det.
J blir hela ett år. Shit va tiden går fort. ☺

Vi har tidigare i veckan provat cykelvagn och det gick kalas bra. 


Då utan hundar. Idag cyklade jag endast med hundar och även de gick bra. Tror Fenja aldrig tidigare ha fått sprungit bredvid en cykel men hon brydde sig inte om det.
Till veckan ska jag prova med både J och hundar. Kan ju inte mer än gå bra! ☺

Igår blev jag klar med filten till J. 

Tog inte allt för lång tid.
Nu blire nog ett nytt projekt, vad de blir har jag ej riktigt bestämt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det skulle du ha gjort, har de som är klara nu :)

Ja herregud vad tiden går fort. Tänk ett helt år har gått. Ha en fin vecka med storkalas på onsdag 🎂

2016-07-04 @ 13:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0