Den årliga vedstaplingen....

.....gick av stapeln idag. 
Jag är en av få som gillar att stapla ved. Tycker det är otroligt kul att se hur en hög huller om buller kan bli så bra ordning på. Kanske gillar jag ordning och reda ändå. 😄 

Igår tog jag och gjorde björksavs snaps. Hade inget riktigt recept så jag bara slog ihop nått så får vi se vad de blir av de om några veckor.

Kan ju inte mer än smaka dåligt. 😄 

I fredags provade jag även att springa med barnvagn. Det funka kan jag ju säga men ska man göra de fler gånger så bör man nog ha en annan vagn. 😜

I veckan som kommer har jag nog fullt upp skulle jag tro, är rätt mycket att göra nu. Men de gillar jag. Ska även hinna med träning och kanske tvätta nå fönster. Får se vad som hinns med. 

Ha en topp vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0