Första "Morsdag" var över..

......i ett nafs. 
Med andra ord var de en helt vanlig Söndag.

Här händer de grejer på Ringvägen, de fälldes trän på andra sidan vägen och händer de saker måste man ju sitta å titta på när andra jobbar. 

Björnloppet gick av stapeln i Torsdags och hade inte bestämt mig för om jag skulle springa eller gå. Men de blev löpning och utan hundar gick de väldigt bra, tror dom bromsar en. Men känns tomt att springa utan. 

Fantastiskt väder har vi nu så i Fredags tog jag en härlig promenad i solen, inte så långt men i fin natur.

Sen i helgen som var har jag hunnit med att sy klart 24 armband och de har levererats, bara 26 kvar innan det projektet är klart. Än är jag inte less, tycker de är riktigt skoj.

Nu i veckan blir de endast 3 dagar med jobb, men då hinner jag mer på armbanden. 

Trevlig Måndag och resten av veckan såklart!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Väldigt vilken stor beställning du har fått in! Förstår du måste jobba på flitigt för att få klar alla armband!

Nu var tydligen värmen över för denna gången, har njutit i massor dessa dagar, får mycket mer energi att jobba lite på kvällarna också. Altanen har fått sig en storrengöring :D

Hoppas ni får en härlig helg!

2016-06-03 @ 11:27:51
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0