Till Ö-vik på dop....

....for jag i fredags, fast dopet va på lördagen.

Fredagen spenderades i stan, likaså förmiddagen på lördagen. Man måste ju passa på att handla lite saker åt tösabiten när man lix är i stan. 😄 

Slänger in en bild från lördagens dop då mitt kusinbarn blev döpt. 
Förstår dock inte psalmerna att dom ska va så hög i ton, då kan man ju inte sjunga med. Näe, de där får dom lov å ändra på.

Idag har vi hunne med att kratta bort löven som va kvar, klyvt upp veden som va kvar samt ändrat om lite nere i källaren. Så nu till veckan ska jag inviga min nya arbetsplats för smyckestillverkning. Bild kommer såklart sen. 😄 

Även en tur upp till Måntorp på söndagsfika, riktigt gott som vanligt. Sen på hemvägen stannade vi till hos lertorparna och där hoppade J studsmatta. Eller kröp omkring på den och det tyckte hon va riktigt skoj!

Nu ska här softas lite för imorrn ska jag in på jobbet för att lärs mig nått nytt. Spännande! 😄 

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja nu är d bara å köp en studsmatta. Bästa barnvakten 😊👍🏻

2016-05-08 @ 22:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0