Första julklapparna.....

.......är nu inslagna.
Känns skönt att vara igång så hoppas jag att samtliga är inköpta och inslagna innan December.

Fantastiskt väder igår så då insöp vi D-Vitamin som bara den jag och J.

Igår kväll provade jag att torka morot, kålrot, palsternacka och potatis i ugnen och resultatet blev nästan grymt. Lite för små och tunna bitar. Så nästa gång blir dom lite större och tjockare. Mumms! Man måste ju börja prova saker ur boken man köpt. ☺

I fredags var vi ner och tände ljus på gravarna. Tänder ett ljus för min vän varje år.

Idag hade jag och J premiär med pulkaåkning och jag insåg väldigt snabbt att de kommer bli en sjukt kul vinter och svettig då jag får dra na upp och åka ner, dra na upp och åka ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0