2016-10-03

Ny Månad och det har verkligen blivit höst ute. Mysigt tycker jag. Otroligt fint var de på morgonpromenad i morse.

Vi har även gjort höst på gården. Löven är krattade och bortkörda så de löv som faller nu får ligga till våren.
Det enda som är kvar att plocka in är solcellslyktorna samt café bord på framsidan.

I fredags gjorde jag ett kap på Sportis tyckte jag iaf. Hittade en vinteroverall för halva priset och jag slog till så nu är de gjort. Bara skor och jacka kvar nu. Sen kan minus graderna få komma.

I lördags åt vi upp min fina fisk jag fick i somras. Rackarns va god du va till nypären. ☺ Nu måste vi fiska lite mer för nu är de tomt i frysen på fisk igen.

Ha en trevlig vecka!


Kommentarer
Postat av: Jenni

Vackra dagar vi har nu! Lite väl kallt på morgonen bara, har fått leta fram långkalsongerna till ungarna! :)

Höststäda har jag gjort bara på altanen, måste ta allt utomhus till helgen! Sen får snön komma när den vill, eller inte för tidigt, måste ju få frysa till ordentligt först :)

Ha en bra dag!

2016-10-04 @ 10:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0