En fantastisk......

.....liten vandring upp mot klövern I Borgafjäll blev det i fredags. Inte kan jag då klaga på vädret för när jag for hemifrån så var det mulet och dimma och när jag kom till Borga så sken solen.
Julia fick umgås med mormor och morfar medans jag tog hundarna på tur.
Mitt uppdrag var att dom skulle få springa utav sig. Ni får fredagen i bilder.

Mot klövern
Bevis på att jag var där jag med
Roxi satte sig bredvid mig och njöt av utsikten
Fenja kunde inte vila som ni ser
Påväg tillbaka till bilen
Myren va frusen
Borgahällan i solnedgång

På lördag tog jag turen till affären och tillbaks med tre hundar och barnvagn.

Nyligen sett en hare......
Påväg tillbaka från affären och solen lyste lite

Sen blev de lunch. Surströmming! Första gången för min del och det va inte så farligt. Men nog kan jag stå över eller lära mig äta det. Haha.

Efter lunch tog vi och drog ut i svampskogen.

Här har vi resultatet av samtligas skörd.

Min och Julias skörd

Nä här kan vi inte sitta och uggla. Nu måste jag sy lite armband.
Trevlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0