Vilket lyx att få...

.....både nybakade tekakor och färskpressad juice till frukost. Mumms!
Självklart var de jag som hade fixat. ☺

Jag och Roxi tog oss en promme medans Julia skulle sova lunch och då fick hon springa lite fritt. Hon måste ju börja tränas upp nu efter sin sjukskrivning.
Julia följde ju såklart med i vagnen! ☺

Balar, solnedgången och en Julia funkar kalas bra som motiv när mamman i familjen inte tagit nå bra kort på länge.

Ha en fantastisk vecka!
Jag känner på mig att J kommer få en kusin denna vecka. Typ Tisdag! Hihi


Kommentarer
Postat av: Linda

De var en lyxig frukost 😊

Hm va rackarns ska J få fler kusiner i höst, för denna kusin gör sig ingen brådska att komma fram. 😋 Ja jag hoppas att den vill komma ut innan fredag iaf. Blir så drygt med jakten annars 😫 Ha en fin vecka

2016-10-10 @ 21:21:26
Postat av: Linda

Mm det är de jag är rädd för. Bara det inte blir lör/sön så får den väl ramla ut när den vill 😊

2016-10-11 @ 14:06:31
Postat av: Jenni

Jättefina bilder!

Pressa juice gör vi också på helgerna nu, iaf på söndagar för på lördagar ska vi ju simma så jag hinner inte!

Vi är just nu så dåliga på att äta bröd, så baka känns nästan överflöd...fast nu har jag ju beställt en brödbakningsbok så måste nog börja baka ny sort varje helg kanske :)

Ha en fin dag!

2016-10-12 @ 09:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0