Älgänka.....

.....har man gått å blitt nu några dagar. Men de ska nog gå bra.

I torsdags följde jag och J med morfar & mormor ut å plockade lite lingon. Jag lyckades vurpa och tömma ut halva min hink. Så vet inte om jag var sådär mycket till hjälp. 😃

Lingonskogen

Igår påbörjade jag 5 minutersmetoden på Julia då jag personligen tycker att det vore bäst för oss alla om hon sov i sin egen säng hela natten. Är alla utvilade så blir dagen mycket bättre. Får se längre fram här i veckan hur de gått.

I morse tog vi oss en promme runt sjön, tyckte de va dags att Roxi får gå en liten längre tur nu. Riktigt vackert ute med alla vackra färger. Dock kommer här två grå bilder från prommen.

Bergvattensjön
Bergvattensjön

Måste även få visa ett riktigt snyggt armband som jag gjort på beställning. Är så nöjd över resultatet. 😊

Snart när J vaknat ska vi ta och fara å leka med Viggo och hans familj, blev visst även middag där. Inte illa det inte på en lördag.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag körde också med 5 min metoden på Alva och vigge. Det funkade super bra. Men knappt man törs säga det för vet måååååånga som är väldigt negativ inställd till det. Tror också att dom var runt 1 år när jag testade det. Minns inte riktigt för det är så länge sen nu 😉

2016-09-10 @ 18:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0