Sista semester veckan....

......är jag nu inne på.
Torsdag är sista dagen och på fredag ska vi se om de finns nått jobb åt mig.

I fredags tog jag och J mellis uppe i Sagatun. Otroligt vackert med lite vind. Tanken va att jag skulle gå å kika på svamp men va lite för många bilar för att jag skulle gå till mitt ställe så for längst upp istället.

Sagatun

Igår var jag upp till Måntorp för att plocka lite hallon men de fanns inte många kvar. Dom som fanns försvann illa kvickt från hinken. Men vad gör väl det när J får smaska i sig dom. ☺

Idag tog jag Måndagslunken på eftermiddagen medans J va hos mormor och lekte. Även Roxi fick njuta av en lugn stund ute i solen medans Fenja hängde med mig. ☺

Bergvattenån

Imorrn ska jag påbörja projektet "TV-bänk"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0