Söndag......

.....igen. Veckorna bara flyger fram tycker jag. Förstå att de snart är Oktober.

TV-bänken är klar och ihop skruvad. Från att va laminerad till att bli vit. Resultatet är jag nöjd med. Det har tagit sin lilla tid då den har putsats, grundmålats och sen målats 2 gånger. Dessutom kunde jag endast göra detta då tösen var vaken och hennes mormor och morfar var hemma.
Men som sagt nu är den ÄNTLIGEN klar!

Idag rymde Fenja från gården två gånger. Känns bra på ett sett eftersom hon då verkar va pigg och alert men nackdelen är att de blir en utmaning att hämta in na med jänta i famnen eller springandes på gatan.
Som straff idag fick Fenja gå i koppel hem med Julia som styrde.

Ny modell av ett tennarmband har jag hunnit med i veckan. Tog någon timme att lista ut hur jag skulle göra flätan.
Resultatet är jag nöjd över!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja tiden går ruskigt fort. Men va mkt snyggare de blev med vitt. Passar ju bättre in mot de gråa på väggarna.

Å rackarns hund. Hon är inte så oskyldig som hon ser ut å vara 😊. Hitta på bus sådär när ni är ensam hemma. Hoppas hon håller sig hemma nu 😊

2016-09-25 @ 23:49:53
Postat av: Linda

Hm ja fast eftersom jag gillar att ha kontroll själv är jag rädd dom kommer hem med enris som har mkt brunt i sig. Men idag tror jag att jag har energi. Har redan hunnit släppa ut hästar, mocka 3 av 4 hästboxar, hängt tvätt, plockat i diskmaskin, hängt tvätt och eldat skräp ute. Allt detta på 1,5 timme 😃 Känner mig snabb idag 😂

Ja den här veckan kommer nog bäbis. Typ onsdag eller torsdag 😉

2016-10-03 @ 08:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0