2017-08-27

Längesen nu.....men det har hunnits med en tur till fjället för lite svampplockning. Lite svamp fick vi med oss hem.

Båten vid Skalvattnet
Amervardo
På väg upp till Skalvattnet
Kantarell
En dags skörd för min del

Sen har Julia börjat inskolningen på dagis och det går kalas bra. 

Snuvig i lördag och idag så får se om det får bli min första VAB dag imorrn eller ej.

Har gjort ett fodral till mackjärnet och måste få erkänna att jag blev rätt nöjd! 

Även en Kaffepung har blivit gjord och levererats till sin rätte ägare. Även denna är jag grymt nöjd över.

Nu får vi se i veckan om det bli nå jobb. Träning blir det då iaf! 


Kommentarer
Postat av: Linda

Lite skillnad mot mina (hela) 3 st jag hittade igår HA HA

2017-08-27 @ 21:04:03
URL: http://sweetkay.se/
Postat av: Jenni

Fina bilder!
Blir ingen träning för mig imorgon heller, föräldramöte kl. 18 :( Men nu är gymmet på jobbet helt klart så får ta ett lunchpass där istället kanske! :)
Ha en fin kväll!

2017-08-28 @ 16:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0