Första gången....

....jag haft bihåleinflammation.

Efter att snoret i näsan inte riktigt ville försvinna på 7 dagar och de kändes lite väl mycket när jag hädde huvvet framåt så konstaterade jag i Söndags att jag fått bihåleinflammation. 

I onsdags när jag kom hem från jobb så kändes de som huvudet skulle explodera och ögat ploppa ut. Så sjukt ont gjorde det. Efter de började jag med allergi nässpray och tabletter. 
Idag är första dagen då jag inte känt allt för mycket i huvudet.

Blir lugnt i en vecka till för att se så de verkligen är borta. Sen kan träningen påbörjas igen.

Aldrig mer vill jag ha detta!


Kommentarer
Postat av: Jenni

Huvva, långdraget det där! Får hoppas att det var första och sista gången då! :)

Glad Lucia!

2017-12-13 @ 09:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0