2017-02-19

Ännu en vecka med ishalka ute, vilket betyder att graderna har legat på nån enstaka minus till nån enstaka plus under dagarna.

När de va som mest tö fick J prova sin nya vattentäta overall och den funka kalas bra. Hon satte sig i en av vattenpölarna och va torr då hon kom in. Mer kan man väl inte begära. ☺ 

Fick några skidmil i veckan och det är jag riktigt nöjd över för nu är första delmomentet i ICA Klassikern över. Nu ser vi fram till nästa.

Mot Sagatun i strålande sol
I borgafjäll på skoterspåret
Provade en bit på det gula skidspåret
Snöööööööö
Här vände jag och åkte mot skidriktningen

Solen kom fram i Fredags och självklart tog vi oss en promme jag, J och mormor.

En bra helg med trevligt sällskap!


Kommentarer
Postat av: Jenni

Verkligen skönt att vara klar med första delen, blev lite stressad nu på slutet men är ju ändå två veckor kvar :)
Simningen tror jag att jag fixar och löpningen likaså, men cyklingen! 30 mil! Får nog cykla fram och åter till jobbet ett par dagar, eller så får vi kanske ta en cykelutflykt till Vilhelmina fram och åter?! ;)

Ja, blir ju hoppfull nu igen när det kommer lite snö! Vi har hunnit grilla ute en gång men det var kallt, så vill ha soliga fina dagar i snödrivan. Om inte annat får ni komma upp och fika ändå bara så vi får träffa J lite, dig och M ser vi ju lite nu och då så vi är ju intresserad av att få se mer av J, haha ;)

Vi ses på tisdag!

2017-02-20 @ 10:43:48
URL: http://sananaolillebror.blogg.se
Postat av: Jenni

Jo, himla härligt ni ser ut att ha haft det i helgen förresten! :)

2017-02-20 @ 10:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0