Ett år äldre.....

....och blir bara visare och visare för varje år. Haha!


I helgen var det Dorotea dagarna och jag provade att ställa upp på marknaden för första gången i mitt liv.  Jag är mest nöjd över att jag vågade ställa upp och visa vad jag gör. Förhoppningsvis blir det fler gånger med mer alster och mer mys i mitt bås. ☺ 

På söndagen tog jag och mamma skidorna medans pappa gick med J i pulkan. Hundarna var såklart med.

Jag skidade i förväg bort till skylten där det är varning för flygplan och sedan mötte jag upp dom andra på vägen tillbaka. Då blev det fika och sedan skidade vi hemåt. Skönt att få köra över milen då jag har en bit kvar tills jag är mål för ICA Klassikern. 

Hoppas på att kunna skida några mil till denna vecka om de inte är för kallt.


På fredag får vi se om fin bilen går igenom besiktningen. Spännande! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0