2017-01-15

I måndags gjorde jag längdskidåknings premiär och det gick riktigt bra och spåren va grymma. ☺ 

Nackdelen med att skida på en Måndag är att jag ha Tisdagscrossen dagen efter. Träningsvärken efter Tisdagen är svår att beskriva men det bli bara bättre och bättre. I Fredags tog jag en lugn löptur för att få igång bena igen. Haha. Rätt kul med träningsvärk. 😃


Igår och idag har de vart bra väder så både promme och skidor igår och enbart promme idag.

Idag tog vi även och hängde ut tork köttet som blev lite rökt innan. Mumms!

Blev klar med ett armband idag som jag själv tänkte äga. Riktigt nöjd!

Ny vecka med jobb och träning. Blir inga skidor imorgon utan dom får vila till fredag! Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0