Veckan som var.....

......kan man säga kändes som om de va slutet av Mars, början av April. 


Jag, J och vovvar sparkade på skoterspåret och det tyckte vi alla va skoj, vilken fart! 😃 

Soooool
Ibland måste man även gå så man inte fryser

Lite mindre jobb denna vecka så hoppas på ännu mer nästa. ☺ 


Idag kom jag äntligen igång med skidåkningen inför ICA Klassikern och det gick kalas bra. Bara stakning hela vägen och världens bästa glid. Gillart!

Blev klar med lite fler armband i veckan och jag tycker dom är så snygga! 😃 

Längtar med både spänning, nervositet och glädje till nästa helg. Så har lite att göra innan dess men jag hinner nog bli klar, hoppas jag.


Kommentarer
Postat av: Jenni None

Vad händer till helgen? 😊 Ska du stå på torget?
De är verkligen supersnygga dina armband!
Ha en toppenvecka!

2017-01-30 @ 12:34:16
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0