2017-03-14

En vecka till fjälls som resulterade i både de ena och de andra. Jag var snorig hela veckan, vissa andra åkte dit med feber. Trist men vi hade ändå väldigt fina dagar.

Ni får de i bilder som vanligt.

Ingen träning förra veckan och idag har jag haft huvudvärk och rösten är inte helt ok så jag tog å vilade och har tänkt vila fram till Måndag då jag hoppas är helt kry och kan börja springa igen. Självklart kommer jag gå lite promenader i veckan. 


Igår hjälpte J mig med att slänga lite retur. Riktigt duktig hjälpreda. ☺ 


Kommentarer
Postat av: Jenni

Mycket härliga bilder, på dem kan man ju inte tro att halva styrkan var utslagen större delen av tiden :)

Tur du har hjälpreda, inte säkert hon tycker det är lika skoj om ett par år ;)

Ha en skön kväll med fredagsmys! :)

2017-03-17 @ 14:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0