Dorotea-Borgafjäll

Ska jag och Jenni verkligen klara utav att cykla över 10 mil på en dag. Det är frågan!


Provade cykla till släkten i Avaträsk och tillbaks (med stopp för kaffe och kaka).
Lite små ont i rumpan fick jag, har nyligen bytt till en bredare sadel. Så de kommer bli kalas bra. Pumpade däcken innan jag for så gamla bettan rullade fort i nedförbackarna.

Så nog tror jag att vi tar oss hela vägen. PANNBEN! Hoppas bara att vi slipper motvind, sen får de va vilket väder som helst. Bara inte motvind!


Minst 5 mil till ska jag hinna avverka innan dagen D. ☺


Kommentarer
Postat av: Linda

Jisses, ni kommer inte kunna gå på evigheter sen 😬😁

2017-05-17 @ 10:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0